Współpraca

Liczby, które robią wrażenie

Przez ostatnie 9 lat Okruszek zmieniał się w niewielkim stopniu, mimo że stanowi ogromny potencjał, aby skutecznie pomagać. To dzięki fanom, wiernym zwolennikom klikania w chlebek, symbol pomagania, dostał szansę na zmianę. Miesięcznie bowiem odwiedza go około 50 tysięcy unikalnych użytkowników. Jak pokazują analizy ruchu na stronie, zdecydowana większość osób, które obecnie klikają w chlebek, to osoby młode w wieku od 18 do 34 lat. Trochę więcej, bo 64% odwiedzających stronę to kobiety, ale i mężczyzn gotowych pomagać nie jest tak mało – 34%. Geograficznie nasz Okruszek jest bardzo popularny. Znają go mieszkańcy Polski od morza do Tatr.

Biznes Społecznie Odpowiedzialny

Biedronka oraz Fundacja PGE wsparły proces modernizacji. Dzięki temu mogły powstać rozwiązania polepszające możliwości fundrasingowe strony, by za jej pośrednictwem Fundacja „Bliźniemu Swemu” na rzecz Towarzystwa Pomocy im. św. Brata Alberta mogła skuteczniej zbierać fundusze dla podopiecznych.

Innowacyjnie

Według Globalnego Raportu Technologii Online 2016 (2016 Global NGO Online Technology Report) wynika, że na świecie 46% organizacji NGO regularnie publikuje treści na blogu i ta liczba stale rośnie. Zatem chcielibyśmy i my, aby „okruszkowy” blog o pomaganiu, stał się jednym z wiodących instrumentów na zmodernizowanej stronie. Uważamy, że to ważne. Sponsorzy i partnerzy biznesowi zyskają pewność, iż użytkownicy będą pozostawać dłużej na stronie, ale również zwiększy się ich aktywność i interakcje ze stroną. Wiemy też, że wiele osób, szczególnie młodych, chce pomagać. Trzeba im tylko wiedzy, w jaki sposób, z kim oraz komu pomagać, po prostu przedstawić. Odświeżyliśmy też szatę graficzną, układ, funkcjonalności, a niektóre mechanizmy strony zostały dostosowane do aktualnie panujących trendów. Będziemy też pracować nad rozwojem społeczności Okruszka w mediach społecznościowych.

Zapraszamy do współpracy

Jeśli czujecie Państwo, że idea pomagania najsłabszym, dla których zbieg okoliczności życiowych nie ułożył się pomyślnie, jest Wam bliska, zapraszamy do współpracy. Zmodernizowany instrument będzie posiadał atrakcyjne pakiety reklamowe dla naszych Partnerów Biznesowych. Będą to bloki reklamowe w różnych miejscach nowej strony, na przykład – pokazujące markę jako sponsora kliknięć w chlebek, czyli symbol pomagania, ale też mogą to być konkursy i kampanie w mediach społecznościowych czy artykuły sponsorowane. Mamy też możliwość publikowania popularnych ostatnio reklam w tle nowej strony. Bezdomność w XXI wieku nie zniknęła i jak pokazują statystyki Towarzystwa wciąż jest wiele do zrobienia. Pomagajcie z nami, bo warto pomagać.